سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با همکاری انجمن صنفی مهندسان معمار مراسمی را با عنوان "درس‌ها و تجربه‌هایی از مهندسان معمار پیشکسوت" برگزار مینماید.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، این مراسم با هدف مرور فعالیت حرفه ای مهندسان پیشکسوت در روز شنبه ۱۴ اردیبهشت از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در تالار خیام هتل صفائیه یزد برپا می‌شود.
در این مراسم که با تشکیل حلقه "گفتمان و پیشرفت آن" همراه است، روسای سازمان نظام مهندسی ساختمان و انجمن صنفی مهندسان معمار استان یزد سخنرانی می کنند .
بر اساس این اطلاعیه که به مناسبت روز معمار انتشار یافته است، اهمیت و اثرگذاری مهندسان معمار در ساخت و ساز و شکل دهی به فضای شهری بر کسی پوشیده نیست .آنچه امروز آن را به عنوان شهر معاصر می‌شناسیم و یا بناهایی که هر یک،شیوه ای برای سخن گفتن با مخاطب را برگزیدند، حاصل سال ها تلاش مهندسان معمار استان است.
از کلیه مهندسان معمار دارای پروانه اشتغال استان دعوت شده جهت ثبت نام شرکت در مراسم به سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد مراجعه کنند .
این گزارش حاکی است، روز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت نیز دورهای با عنوان" لمس آجر" ساعت ۱۶ در همان محل برگزار می‌شود و به حاضران گواهی شرکت در دوره اعطا می گردد.
گفتنی است، آجر یکی از رایج ترین مصالح بومی در ساخت و ساز استان و مورد تاکید طرح تفصیلی و مسئولان و اندیشمندان معماری استان است.
در طول دو روز برگزاری این مراسم غرفه های مرتبط با صنعت ساختمان نیز جهت بازدید مهندسان برپاست.
کلیه مهندسان رشته های مختلف برای ثبت نام و شرکت در این دوره آموزشی به سایت سازمان مراجعه نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا