دکتر سالاری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بمنظور بزرگداشت روز تخصصی برق،روز جهانی کارگر و روز بزرگداشت مقام معلم پیامی به این شرح منتشر کرد:

ه نام او که زمین را گستراند و انسان را به آبادانی آن مامور ساخت
جای خرسندی بسیار است که این ایام با شکوه، به طور پیوسته به صورت نمادهایی از تخصص و تعهد مهندسان برق در دهم اردیبهشت، روز جهانی کارگران سخت کوش و ماهر در یازدهم ماه و در نهایت، روز پرفیض و الهام بخش و اندیشه آفرین معلم، در دوازدهم اردیبهشت گرامی داشته می شود.
خوشبختانه تمامی این مناسبت های فرخنده، ارتباط مستقیم و موثر با سازمان نظام مهندسی ساختمان و اعضای فرهیخته آن داشته و هر یک جلوه ای از انسجام نقش و رسالت سنگین این نهاد مردمی است.
روز صنعت برق فرصت مغتنمی است تا زحمات مهندسان پرتلاش این رشته با همه ظرایف و دقایق محاسباتی آن ها را ارج نهیم و در روز پرشکوه کارگر، ضمن سپاس از این قشر سخت کوش و تقدیم آفرین به بازوان توانمند آنها، تاکید مجددی بر ارائه آموزش های فنی و حرفه ای و مهارتی ساختمان داشته باشیم.
بر خود لازم می دانم به مناسبت روز معلم، احترام ویژه خود را به تمام معلمان و استادان بزرگوار که کلاس های درس آنان مهد پرورش مهندسان امروز و فرداست ابراز دارم.
بدان امید که با تفکر عمیق، ابتکار عمل و تداوم آموزش ها، ایرانی آباد و همچنان استانی نمونه داشته باشیم.
مهدی سالاری
رئیس سازمان

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا