به گزارش واحد دریافت پایگاه خبری یزدفردا " ماموران گشت پلیس شهرستان "ابرکوه" راننده گرفتار در میان شعله های آتش را نجات داده و خودرو آتش گرفته را نیز خاموش کردند.
سرهنگ "احمدکمالی" فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه  درباره این خبر، گفت: در ساعت 17 و 30 دقیقه روز گذشته (30 آذر) ماموران گشت پلیس پیشگیری به سرپرستی سرگرد "مهدی فتحآبادی" و استوار وظیفه "احسان فلاح زاده" هنگام گشت زنی در بلوار "پاسداران" ابرکوه، متوجه شدند دود و آتش از یک خودرو پیکان وانت شعله ور شده است.
 کمالی، ادامه داد: بلافاصله افسر گشت به همراه راننده خودروی پلیس به طرف خودرو موردنظر رفتند و راننده را از داخل خودرو بیرون آورده و با استفاده از کپسول اتفاء حریق خودروی گشت پلیس، شعله های آتش را خاموش کردند.
سرهنگ کمالی، گفت: با توجه به اینکه خودرو وانت "پیکان" دارای بار پارچه بود و آتش به پارچه ها سرایت کرده بود و همچنین احتمال انفجار کپسول گاز "سی ان جی" خودرو، دو مامور فداکار پلیس در کمال ایثار و از جان گذشتگی
ضمن اینکه راننده خودرو را نجات داده، شعله های آتش را نیز مهار کردند.
وی، با بیان اینکه با عکس العمل سریع ماموران پلیس، راننده خودرو مصدومیت خاصی پیدا نکرده، خاطرنشان کرد: کارشناسان آتش نشانی، علت این حادثه را نشت گاز کپسول "سی ان جی" خودرو اعلام کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه در خاتمه، گفت: راننده خودرو که فردی 52 ساله است با خودرو وانت پیکان دوگانه سوز و بار پارچه از اصفهان به این شهرستان آمده بود./عکس آرشیوی است

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا