به گزارش واحد دریافت پایگاه خبری یزدفردا "استاندار یزد در بازدید از مدرسه هوشمند «مسعود فاتح» از خیرین استان برای حضور در عرصه هوشمند سازی مدارس دعوت کرد.

 استاندار یزد، مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان و جمعی از مسئولان این حوزه با حضور در مدرسه دخترانه هوشمند «مسعود فاتح» از فعالیت‌های انجام‌شده در این مدرسه بازدید کردند.

استاندار یزد در این بازدید ضمن عرض خدا قوت به همه فرهنگيان استان؛ هوشمند سازی مدارس را در سطح استان ضروری و مفید دانست و تصریح کرد: هوشمند سازی مدارس علاوه بر اعتبارات دولتی نیاز به مشارکت خيرين گرامی برای کمک به تجهیز و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم دارد.

«سید محمد میرمحمدی»  اظهار داشت: خوشبختانه قدم‌های خوبي در زمینه هوشمند سازی مدارس برداشته‌شده و از سوی دانش آموزان نیز استقبال خوبی صورت گرفته است.

وی تأکید کرد: دانش آموزان در خصوص بحث هوشمند سازی مدارس و استفاده از ابزارها و سیستم‌های الكترونيكي اشتیاق زیادی دارند و معلمان با توجه به این اشتياق، دروس را به نحو بهتری به آنان منتقل می‌کنند.

استاندار یزد در پایان ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی مطلوب در اين زمينه، مدارس بیشتری در استان تحت سيستم هوشمند قرار گيرند تا فرزندان این سرزمین بتوانند از رشد و ترقي بيشتري برخوردار شوند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا