معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از تصادف یک دستگاه سواری پراید و هیوندا در جاده بردستان سانیج (2 کیلومتری پیست اسکی سخوید) و مصدوم شدن 6 نفر از هموطنانمان خبر داد.

به گزارش واحد دریافت پایگاه خبری یزدفردا " سید جواد میرحسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : ظهر امروز در جاده بردستان سانیج (روستای سلطانب) 2 کیلومتری پیست اسکی سخوید یک دستگاه سواری پراید و هیوندا به علت سرعت زیاد و عدم کنترل راننده هیوندا تصادف نمودند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : پس از اعلام توسط تیم سیار هلال احمر واقع در پیست اسکی سخوید نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده ای جاویدالاثر متوسلیان تفت به محل حادثه اعزام شدند.

میرحسینی عنوان کرد : نجاتگران پس از رسیدن به صحنه حادثه با کمک عوامل امدادی دیگر مشغول به امدادرسانی شدند ، که دو نفر از مصدومین که یک دختر 6 ساله که از ناحیه سر مصدوم و یک دختر 16 ساله دیگر که ترومای به ساق پا بود به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال داده شدند.

وی گفت : 4 مصدوم دیگر این حادثه توسط آمبولانس اورژانس علی آباد و سخوید نیز انتقال داده شدند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اعزام نجاتگران جمعیت هلال احمر به این حادثه و کمک­رسانی به حادثه دیدگان اضافه کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان این تصادف، یک تیم عملیاتی با 3 نفر نجاتگر و یک دستگاه آمبولانس از پایگاه امداد و نجات جاده ای جاویدالاثر متوسلیان تفت و یک تیم سیار امداد و نجات واقع در پیست اسکی سخوید با 3 نفر نجاتگر و یک دستگاه آمبولانس  اعزام شده بودند.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد : همکاری و مشارکت دستگاه های امدادی از جمله اورژانس و هلال احمردر صحنه حادثه به چشم میخورد که سرعت امدادرسانی را بالا برده بود و این همکاری لازمه کار امدادرسانی در صحنه ها میباشد تا بتوانند بهتر و با سرعت بالاتری اقدام به کمک رسانی نمایند که هم از زحمات عوامل اورژانس و نجاتگران هلال احمر تشکر و قدردانی میشود










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا