یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیسی"  ماموران کلانتري 15 "آزادگان" شهر يزد، در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه يکي از سارقان زورگير را 20 دقيقه پس از ارتکاب به سرقت شناسايي و دستگير کردند.

سرهنگ "منوچهرنصيري" رئيس پليس شهر يزدگفت: با توجه به تماس شهروندان مبني بر ورود فردي ناشناس به داخل يک منزل مسکوني در منطقه آزادشهر يزد، بلافاصله اکيپ گشت کلانتري 15 آزادگان در محل حاضر شد.

وي، افزود: با حضور ماموران پليس در محل و انجام تحقيقات لازم، مشخص شد يک سارق زورگير با ورود به يک منزل مسکوني، با تهديد سلاح سرد و ايجاد رعب و وحشت، مبلغ 5 ميليون ريال را از صاحبخانه به سرقت برده است.

 سرهنگ نصيري گفت: ماموران گشت کلانتري 15، بلافاصله وارد عمل شده و با کنترل و تحت پوشش قرار دادن خيابان­ها و مسير­هاي منتهي به آزادشهر، در مدت زمان کمتر از 20دقيقه پس از سرقت، تبهکار را شناسايي و دستگير کردند.

منوچهر نصيري افزود: با انتقال متهم به کلانتري، وي به سرقت و زورگيري از منزل اين شهروند اعتراف و با دستور مقام قضايي، جهت بررسي بيشتر و اعتراف به سرقت هاي احتمالي ديگر، به پليس آگاهي معرفي شد.

رئيس پليس شهر يزد بار ديگر به تبهکاران و مجرمان هشدار داد: پليس شهر يزد با حمايت دستگاه قضا و پشتوانه مردمي با مجرمان و تبهکاران برابر قانون، به شدت برخورد خواهد کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا