یزدفردا"سومین جلسه کمیته دانشجویی و اساتید ستاد گرامیداشت دهه فجر با حضور اعضاء این کمیته در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار شد

به گزارش یزدفردا: در این جلسه دکتر صدرا ابرقویی رئیس این کمیته در سخنانی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، یاد وخاطره شهیدان انقلاب را گرامی داشت و افزود:با برنامه ریزی های صورت گرفته برنامه های اصلی و مشترک بین دانشگاه ها در این کمیته نهایی شده و  با تلاش همه مسئولین دانشگاه ها امیدواریم بتوانیم  بهتر از سال گذشته حق مطالب را ادا کنیم.

وی افزود:برنامه های دهه فجر امسال باید بگونه ای برنامه ریزی شود که وحدت رویه و نشاط را در جامعه زنده کند جامعه هدف ما دانشگاهیان، نتنها دانشجویان که  جوانان هستند ما برای این قشر که دارای پتانسیل بسیار بالای هستند  باید برنامه ریزی کنیم تا زمینه انتقال ارزش ها و دستاوردهای انقلاب به نسل جدید فراهم شود. و این وظیفه بسیار بزرگ را باید به بهترین نحو انجام دهیم.

 وی افزود: در دهه فجر امسال میتوان با برنامه ریزی که انجام میشود فصل جدیدی از تعامل بازار کار با دانشگاه ها آغاز شود. دانشگاه جامع علمی کاربردی آمادگی خود را در این زمینه اعلام میکند ما میتوانیم با ارتباطی که با بخش صنعت استان داریم با  برگزاری همایشی در دهه فجر و دعوت از مدیران استان و صاحبان صنعت راه کاری های تعامل بیشتر بازار کار و دانشگاه را بررسی کنیم.

در ادامه اعضاء کمیته دانشجویی و اساتید ستاد گرامیداشت دهه فجر برنامه های خود را ارائه دادند









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا