رئیس حوزه هنری یزد: امروز آثار و برکات انقلاب اسلامی در جهان آشکار شده و در حال اوج گیری است.

یزدفردا: رئیس حوزه هنری یزد در پیامی با تبریک سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از آحاد مردم مؤمن و ولایتمدار استان به ویژه هنرمندان دعوت کرد با حضور پر شور و گسترده در راهپیمایی دشمن شکن یوم الله 22 بهمن بار دیگر عزت و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش بگذارند.
محمد صادق کوچک زاده در این پیام آورده است: یوم الله 22 بهمن سر آغاز حیات مجدد اسلام ناب محمدی(ص) و یادآور رشادت ها و فداکاری شهدا و صحنه تجلی ایمان، وحدت و عظمت ملت شریف و بابصیرت ایران اسلامی در مبارزه بی امان با طاغوت و استکبار جهانی است. ملتی مقاوم و استوار که امروز نیز نه تنها ذره ای از آرمان های الهی و انقلابی خود عقب نشینی نکرده بلکه امید بخش مستضعفین عالم بوده و راه آزادی و غلبه بر نظام سلطه را به آزادی خواهان و ستمدیدگان جهان نشان داده به نحوی که اکنون آثار و برکات انقلاب اسلامی در جای جای جهان آشکار شده و در حال اوج گیری است.
وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر حضور چشمگیر و دشمن شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال افزوده: ملت ایران امسال نیز به فضل الهی با حضور گسترده و چشمگیر در جشن بزرگ سی و هفت سالگی انقلاب، بدخواهان نظام را مأیوس و اهداف دشمن حیله گر غدار را خنثی می کنند.
رئیس حوزه هنری یزد با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب و ولایت هیچ گاه دست از فتنه، توطئه و دشمنی با ملت سرافراز ایران اسلامی بر نداشته و همواره در پی نفوذ و ضربه زدن به نظام هستند همدلی، همزبانی و وحدت حول محور ولایت فقیه را رمز پیروزی بر دشمن خواند.
در بخش دیگر این پیام با اشاره به آماده شدن ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی برای حضوری گسترده در انتخابات سرنوشت ساز هفتم اسفند و خلق حماسه ای ماندگار، آمده است: امسال نیز جامعه فرهیخته فرهنگی هنری دارالعباده و دارالعلم همگام و همصدا با مردم ولایتمدار استان یزد و ملت بزرگ ایران همچون سال های گذشته با حضور یکپارچه و پرشور در راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن ضمن تجدید عهد با آرمان های خمینی کبیر (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی بار دیگر دشمن شناسی، استکبار ستیزی و همبستگی ایرانیان را به رخ جهانیان می کشانند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا