آئین پایانی جشنواره‌ی رضوی در یزد هم‌زمان در سراسرکشور، در دهه‌ی کرامت و میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، عباسعلی دانافر مدیرکل کانون استان گفت: پانزدهمین جشنواره‌ی رضوی طبق سنوات گذشته با موضوعات معرفی شده در شیوه نامه از دی‌ماه 95 کار خود را آغاز و اردیبهشت ماه 96 پایان یافت . بر اساس آمار اعلام شده تعداد 512 کودک‌و‌نوجوان در پانزدهمین جشنواره‌ی رضوی شرکت نموده و از مجموع 367 اثر جمع‌آوری شده در مراکز در بخش کانونی و آزاد،  309 اثر به دبیر خانه استان ارائه، و پس از سه روز داوری 86 اثر به دبیر خانه ستاد ارسال گردید .

دانافر مدیرکل کانون استان اظهار داشت : به لطف پروردگار و با عنایت آقا امام رضا(ع)، امسال نیز چون سال‌های گذشته هم‌زمان با سراسرکشوردردهه‌ی‌کرامت، اختتامیه‌ی‌جشنواره‌ی‌رضوی در استان برگزار، و از شرکت‌کنندگان و برگزیدگان پانزدهمین دوره، تقدیر به عمل خواهد آمد .

 وی افزود: در آیین پایانی پانزدهمین جشنواره‌ی رضوی، کانون استان یزد مفتخر است علاوه برمیزبانی مسئولین استانی، میزبان مسئولین کشوری نیز باشد .

عباسعلی دانافر ضمن تشکر از تمامی عزیزانی که از سر ارادت و خالصانه در عرصه‌ی گسترش فرهنگ رضوی و معرفی سیره عملی امام رضا(ع) به کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کنند خاطرنشان کرد: بزرگترین افتخار ما ایرانیان، میزبانی آقا علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) است، باشد که از رهروان واقعی این امام همام باشیم و بینش و منش ائمه‌ی اطهار چراغ راه زندگی ما باشد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا