بیش از 80 نفر از اعضای جديد الورود و کارشناسان جمعيت هلال احمر آخرين شيوه هاي پيشگيري از اعتياد را فرا گرفتند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ سید جواد میرحسینی معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد اطهار داشت :کارگاه پیشگیری اولیه از اعتیاد با هدف انتقال دانش و کسب مهارت بصورت نظری و عملی در سطح مقدماتی با مشارکت اعضای شرکت کننده طی دو دوره خواهران و برادران برگزار شد.

میرحسینی بیان کرد : آموزش مهارت های زندگی و سبک زندگی سالم برای اعضای جدید الورود هلال احمر سرلوحه اصلی کارگاه های این دوره آموزشی بود که توسط اساتید مجرب اجرا گردید.

وی با اعلام اینکه این برنامه به میزبانی کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه یزد برگزار شد ، افزود : در اين کارگاه آموزشي دو روزه شرکت کنندگان آخرين مهارت هاي پيشگيرانه از جمله مهارت نه گفتن ،رفتار جرات مندانه ، کنترل هيجان ، حل مسئله و مهارت هاي ارتباطي را فرا گرفته و با انتقال به طيف هم سال از گسترش اعتياد در جامعه جلوگيري مي کنند.

این مقام مسئول ضمن تشکر از همکاری های صورت گرفته توسط دفتر امور اجتماعی استانداری ،شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و مدیران دانشگاه یزد ، خاطرنشان کرد : تلاش مشترک و هم افزایی دستگاه ها در موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی به خصوص اعتیاد می تواند نقش بسیار مهم و مطلوبی در آگاه سازی قشر آینده ساز و جوان این سرزمین داشته باشد.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا