ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی به منظور هرچه بهتر برگزاری آیین های این دهه و گرامی داشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد تشکیل شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، نخستین جلسه این ستاد با حضور اعضاء به منظور تبادل نظر در خصوص چگونگی بهتر برگزاری برنامه های دهه فجر برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل در این جلسه از ایام الله دهه فجر به عنوان یکی از مناسبت های ملی یاد و بر برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های این ایام الله تاکید کرد.

" مجید کرباسی " با بیان اینکه در تلاش برای اجرای برنامه های متنوع و در شان انقلاب اسلامی هستیم، اظهار داشت: با توجه توطئه های دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی، برنامه های امسال باید بهتر از سالهای قبل و با شکوه هرچه تمامتر برگزار شود.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بر حفظ آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و خون شهدا تاکید کرد.

دبیر ستاد دهه فجر اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم در این جلسه گفت: امسال بهتر از سال های گذشته در آیین های دهه مبارک فجر و جشن های پیروزی انقلاب اسلامی، حضور چشمگیر و فعال خواهیم داشت و در راستای گرامی دشت این ایام الله، برنامه های باشکوهی اجرا خواهد شد.

" احمد جعفری " پخش سرودهای انقلابی، آذین بندی، تبلیغات محیطی و  فضای سازی اداری با استفاده  پوستر، بنر و پارچه مزین به سخنان گهر بار امام راحل و مقام معظم رهبری، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، شرکت در برنامه های استانی، صدور پیام ویژه دهه فجر، دیدار با جانبازان و خانواده های معظم شهدا و  برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی را از جمله برنامه های این اداره کل در دهه فجر امسال بیان کرد.

وی گفت: مراسم بزرگداشت دهه فجر،  برنامه ویژه سالروز ورود تاریخی حضرت امام راحل به ایران، انجام فعالیت های فرهنگی، خبری و اطلاع رسانی و ارائه گزارش و اطلاع رسانی عملکرد و فعالیت های دولت از طریق رسانه ها از دیگر برنامه های این اداره کل در دهه فجر می باشد.

در این نشست برنامه های ابلاغی از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی در خصوص بزرگداشت دهه فجر مورد بحث قرار گرفت و در خصوص چگونگی اجرای آن برنامه ریزی و تصمیم گیری شد.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا