رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: به مناسبت بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی، شش طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون تومان افتتاح می‌شوند.


«عباس ملازینلی» شب گذشته 15 بهمن ماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک دهه مبارک فجر و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به تشریح طرح‌های عمرانی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد پرداخت و اظهار کرد: فرهنگسرای شهید حسن پور با هدف ارتقای فرهنگ گردشگری در شهر یزد با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان ساخته و آماده بهره برداری است.

وی افزود: مرمت و بهسازی سالن ورزشی وحدت با هزینه 300 میلیون تومان و نوسازی زمین ساحلی محله شاه ابوالقاسم با هزینه ای بیش از 100میلیون تومان از دیگر طرح‌های این سازمان به شمار می‌رود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از ساخت چمن مصنوعی در پارک اختر و خانه ورزش درون محله‌ای در کنار حسینیه محمود آباد، مجموعه ورزشی و چمن مصنوعی آزادشهر به عنوان دیگر طرح‌های آماده بهره برداری نام برد و تاکید کرد: اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون تومان است.

 وی با بیان این‌که اعتباری معادل هفت میلیارد تومان برای مرمت فرهنگسرای شهرداری و باغ فخار در نظر گرفته شده است، اظهار امیدواری کرد که این طرح‌ها بزودی به بهره‌برداری برسند.

ملازینلی توزیع متناسب امکانات در محلات را رویکرد اصلی این سازمان دانست و بیان کرد: سعی کرده ایم امکانات بیشتری به مناطق کمتر برخوردار شهر ارائه کنیم چرا که در این محله ها دایره مشارکت شهروندان بیشتر است.

وی با بیان این‌که برنامه‌های دهه فجر این سازمان در حال اجراست، عنوان کرد: برگزاری جشن انقلاب، اجرای سرود نمایش انقلابی، فضاسازی مجموعه راهپیمایی و شهری، تئاتر خیابانی، شب شعر و تکریم خانواده‌های شهدا از برنامه‌های این سازمان است که با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی و دستگاه‌های اجرایی مرتبط انجام می‌شود.

این مسئول در پایان از همایش دختران حاج قاسم، برگزاری جشن مدارس، همایش دوچرخه سواری و برگزاری نمایشگاه کتاب به عنوان دیگر برنامه های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی در دهه مبارک فجر نام برد.

  • نویسنده : ایسنا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا