رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از ایجاد ۲۰۰ جایگاه تبلیغات مجاز برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهر یزد خبر داد.

«عباس ملازینلی» در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این که جایگاه‌های مذکور در مکان های پرتردد شهر مستقر شده است، اظهار کرد: تلاش شده تا این فضای‌های تبلیغاتی آسیب چندانی به هویت بصری شهر نزند و در عین حال کارایی لازم را برای نامزدهای انتخابات داشته باشد.

وی با بیان این که این جایگاه‌های تبلیغات به صورت موقت در نظر گرفته شده است، افزود: ظرفیت‌های مجاز تبلیغات انتخاباتی در شهر به گونه‌ای ایجاد شده است که نهایت بهره‌برداری از آنها صورت گیرد بنابراین در مکان‌هایی تعبیه شده که این جایگاه قابل استفاده است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تاکید کرد: علاوه بر ایجاد این گونه ظرفیت‌های تبلیغاتی این سازمان و مجموعه شهرداری در بحث زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری شهروندان یزدی در انتخابات نیز اقداماتی را صورت داده است.

ملازنیلی در پایان گفت: فضاسازی شهری متناسب با زمان انتخابات، استفاده از ظرفیت بیلبوردهای شهری برای انتقال مفاهیم مرتبط با انتخابات از جمله اقدامات این سازمان در این زمینه است.

  • نویسنده : ایسنا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا