معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد از مشارکت اعضا کانون های جوانان و دانشجویی هلال احمر در طرح دست یار و بسته بندی بسته های بهداشتی در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ سید جواد میرحسینی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به مشارکت و استقبال اعضای جوانان در فعالیت های بشردوستانه و عام المنفعه در سراسر استان گفت: اعضای جوانان هلال احمر در شهرستانها در پویش “دست یار”  شرکت کردند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : همچنین بسته های بهداشتی که از سوی معاونت داوطلبان در حال اجرا بود با مشارکت و همکاری اعضای جوانان ،داوطلبان و امداگران جمعیت هلال احمر در تمام شهرستانی استان بین بیماران خاص و نیازمند در مراکز درمانی بیماری‌های خاص بسته بندی و توزیع شد.

میرحسینی بیان داشت : اعضا کانون های جوانان و دانشجویی بسیاری از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در حوزه جمع‌آوری اقلام بهداشتی، بسته بندی و توزیع آن میان بیماران و نیازمندان با حوزه داوطلبان مشارکت داشتند.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد : جمعیت هلال احمر به عنوان یک نهاد عام المنفعه برخود وظیفه می داند از تمام توانش به منظور کاهش رنج و درد مردم استفاده کند و جوانان بشردوست هلال احمر یزد در این امر پیش قدم شده اند تا بتوانند خدمتی دیگر را به مردم انجام دهند.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا