به همّت دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد و همکاری روابط عمومی جمعیت استان، طرح "دوام توفیق " کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ حجت الاسلام و المسلمین شعشعی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درجمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت :  این طرح به منظور حفظ و استمرار حالات معنوی به دست آمده در ماه مبارک رمضان و برای حضور مستمر بر سر سفره قرآن کریم آغاز گردید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درجمعیت هلال احمر استان یزد  گفت : در این طرح قرآنی - اعتقادی که برای مدت یک ماه و تا ایام میلاد پر برکت امام رضا علیه السلام و دهه کرامت ادامه خواهد داشت؛ خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر استان اعم از پرسنل ،خانواده های ایشان ، امدادگران و نجاتگران و داوطلبین جمعیت هر روز یک آیه از قرآن کریم را به صورت کامل و با بیان مفاهیم و نکات تفسیری آن تلاوت نموده و با پاسخ دادن به یک سوال در مسابقه همان روز  شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام شعشعی بیان داشت : طرح دوام توفیق برای هرروز یک برنده و در پایان طرح نیز از بین کسانیکه در مسابقات پاسخ صحیح ارائه نموده اند ۱۰ برنده خواهد داشت که به این افراد هدایای نفیسی از سوی این دفتر در دهه کرامت اهداء خواهد گردید.

این مقان مسئول در پایان خاطرنشان کرد : جایزه ویژه این طرح نیز به افرادی تعلق خواهد گرفت که در هر ۳۰ مسابقه شرکت و پاسخ صحیح داده باشند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا