در راستای حذف مدارس تخریبی، کلنگ بازسازی و احداث فضای آموزشی 12 کلاسه خیری به همت خیر نیک اندیش حاج محمد رضا زارع و با حضور ذاکر مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد، دانافر مدیرکل آموزش و پرورش، رادمنش و خواجه رضایی رئیس و مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان یزد در راستای حذف مدارس تخریبی، کلنگ بازسازی و احداث فضای آموزشی 12 کلاسه مدرسه موسوی به همت خیر نیک اندیش حاج محمدرضا زارع و با حضور ذاکر مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد ، دانافر مدیرکل آموزش و پرورش ، رادمنش و خواجه رضایی رئیس و مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد به زمین زده شد.

ذاکر ضمن قدردانی از خیرین و مسئولین در توسعه فضاهای آموزشی و حذف مدارس تخریبی، گفت: خیرین به عنوان مفاخر اجتماعی در جامعه ما نقش برجسته و مهمی دارند و حضور آنان در این بخش، عامل مهمی در پیشرفت و توسعه آموزش و پرورش است.

وی افزود: حذف مدارس تخریبی یک ضرورت است و بایستی با جدیت دنبال شود تا فرزندان این مرز و بوم با خیالی آسوده در فضایی ایمن به کسب علم و دانش بپردازند.

ذاکردر تشریح مشخصات فنی این پروژه‌ گفت: این پروژه‌ 12 کلاسه با زیر بنای 2000 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال تخریب و بازسازی می‌شود که تمام هزینه این پروژه‌ توسط خیر نیک اندیش حاج محمد زارع پرداخت می شود.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا