رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم گفت:همزمان با هفته دولت دو خانه هلال در بخش مروست و چاهک افتتاح خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ حسین نوید رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم گفت:هدف از ایجاد خانه های هلال افزایش مشارکت و آگاهی افراد جامعه و همچنین آموزش همگانی به اهالی  شهر و روستا  می باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم از برگزاری جلسه هماهنگی به منظور راه اندازی  خانه های هلال در این شهرستان خبر داد و بیان داشت :در این جلسه که با حضور بخشدار محترم در محل بخشداری خاتم برگزار شد  تمام ابعاد و جزئیات دستورالعمل و شیوه نامه راه اندازی و تأسیس خانه های هلال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خانه های هلال در حوزه های جوانان ، داوطلبان و امدادونجات و آموزش همگانی به ارائه خدمات میپردازند عنوان کرد : خانه‌های هلال ضمن اینکه ظرفیت بالایی در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی ایجاد می‌کنند، انتظار می‌رود مهمترین اثر خود را بر موضوع مدیریت بحران در مراحل پیشگیری، آمادگی و مقابله با بلایا بگذارند.

مقرر شد تا زیرساخت و اقدامات اولیه جهت راه اندازی خانه هلال با مشارکت جمعیت هلال احمر شهرستان و بخشداری  بخش مرکزی و مروست فراهم و همزمان با هفته دولت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد. 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا