عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در نخستین سفر کاری خود به تهران با برخی از معاونین، مدیران کل و مشاوران وزیر این وزارتخانه دیدار و گفتگو کرد.

یزدفردا: عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در نخستین سفر کاری خود به تهران با برخی از معاونین و مدیران کل این وزارتخانه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزدتشکری در دیدار با حجت الله میرزایی معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره شرایط اقتصادی استان یزد بحث و تبادل و نظر کرد. در این دیدار مقرر شد معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت طی هفته های آتی به استان یزد سفر کرده و از چندین پروژه به خصوص پروژه گندله سازی سه چاهون بافق بازدید نماید.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در دیدار با حاتم شاکرمی معاون روابط کار وزارت متبوع آماری را درباره وضعیت بیمه بیکاری، پرونده های هیئت های تشخیص و حل اختلاف، پرونده های مشاغل سخت و زیان آور و ... ارائه نمود.

معاون وزیر نیز در این دیدار بر استفاده و توسعه سامانه جامع روابط کار بین جامعه کار و تولید استان یزد تاکید ورزید و گفت: راه اندازی سامانه جامع روابط کار در راستای ارائه خدمات دولت الکترونیک است. جامعه کار و تولید می توانند از خدمات این سامانه در فضای مجازی استفاده کنند و مراجعه به ادارات کار با استفاده از ظرفیت های این سامانه کاهش محسوسی پیدا می کند.

حاتم شاکرمی با اشاره به اینکه سامانه بیمه بیکاری که یکی از زیرمجموعه های سامانه جامع روابط کار است در تمامی کشور کار خود را آغاز کرده و لازم است اطلاع رسانی به موقع برای استفاده کارگران از این سامانه در استان یزد صورت گیرد.

تشکری در ادامه با حسین کمالی مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار کرد.

کمالی بر استفاده از تجارب و بهره مندی بیشتر از نیروی انسانی توانمند و همین طور کادرسازی از بین کارکنان تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید ورزید.

سیدمحسن دلبری مدیر کل امور استانها نیز در نشست با عماد تشکری ضمن تبریک مجدد وی به سمت سرپرستی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: یکی از موضوعات با اهمیت و مدنظر وزارت خانه ارائه خدمات قابل قبول به مراجعین است. مدیریت های مختلف با تمام توان و نیرو کار کنند و به فاصله زمانی ارائه خدمات را به حداقل برسانند.

وی ادامه داد: این وزارتخانه حوزه وسیعی را شامل می شود و هرکدام از مدیریت های اداره های کل خدمات گوناگونی را ارائه می دهند. تکریم مراجعین به خصوص کارگران شریف از اولویت هایتان باشد.

یعقوب رستمی مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی نیز در گفتگو با تشکری گفت: برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی، مدیریت فرهنگ سازمانی، مدیریت استعداد ها و جانشین پروری، نوآوری مستمر، شایسته سالاری، جذب بر مبنای شایستگی، توسعه شایستگی ها، انتصاب بر مبنای شایستگی و... از عوامل مهم  تعالی سازمان و منابع انسانی دانست.

رستمی در این دیدار از اقدامات انجام شده در راستای برنامه جامع و تعالی مدیریت منابع انسانی و برنامه های در درست اقدام این اداره کل مباحثی را بیان کرد.

سید جواد رضوی رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری نیز در دیدار با سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: با راه اندازی سامانه جامع روابط کار، خدمات مختلفی از جمله شکایت کارگران و کارفرمایان، ثبت بیمه بیکاری و ... به صورت مجازی امکان پذیر شده است.

وی ادامه داد: زیرساخت های فناوری اطلاعات در استان یزد مورد توجه ویژه قرار گیرد و تجهیزات و امکانات لازم برای ارائه خدمات مناسب در اختیار همکاران قرار گیرد.

عماد تشکری همچنین با محمدرضا علایی مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفتگو کرد.

علایی در این دیدار خواهان بررسی دقیق واحدهای مشکل دار، مشکلات مختلف در حوزه کارگری استان و ... و تلاش برای رفع موانع موجود در راه تولید استان شد.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با داوود کرمی، مشاور ویژه وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار و درباره مباحث داخلی گفتگو کرد.

 
  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا