یزدفردا:مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با صدور پیامی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم عزای سالار شهیدان کربلا را ضروری دانست و از هیئت‌های عزاداری برای پیوستن به طرح «هر هیئت آزادی یک زندانی» دعوت کرد.

در بخشی از پیام «اسلام افشون» خطاب به مردم یزد آمده:«هل من ناصر ینصرنی»، سلام بر ساحت مقدس سید و سالار شهیدان آقایمان امام حسین (ع)، میدانیم فضای شهرمان به دلیل پیدایش ویروس منحوس کرونا و عدم برگزاری مراسم پرشور و در شأن و منزلت آقایمان حسین (ع) بسیار غمگین و این موضوع همه مردمان با شعور و فهیم دیارمان را اندوهگین کرده است.

از این باب خرسندیم که شما حضرات همیشه به نحوی عمل نموده‌اید که سرور و سالارمان حسین (ع) این شهر را در صدر وفاداران خود قرار داده و بی‌شک لقب حسینیه ایران برازنده این مردم فهیم است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: لذا در کنار عزاداری پر شور و فعالیت‌های خیرخواهانه شما بزرگواران پیشنهاد می‌شود بخشی از نذورات خود را به آزادی سازی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دهید که بی شک رها سازی هر سرپرست خانواده می‌تواند یک عمر آسایش، آرامش و معیشت خانواده خود را فراهم نماید.

افشون در پایان خاطرنشان کرد:‌ طرح «» به منظور آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد و با مشارکت هیئت های عزاداری در تمام شهرهای استان یزد آغاز شده است.

ای اهل حرم میر و علمدار زمانید                یاران حسین دست به دست نصر گشایید

امروز زمان دگر است هوش برادر               آزادی این اهل حرم عهد حسین است برادر

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا