نشست هماهنگی تامین برق شهرک های صنعتی با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد و نمایندگان شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تشکیل شد.

به گزارش یزدفردا ببه نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، اکبر مهرابی مدیر دفتر برنامه ریزی فنی و برآورد بار این شرکت با اعلام خبر فوق افزود: این جلسه در خصوص تامین برق شهرک‌های صنعتی میبد ۲ و صدوق برگزار شد.

مهندس مهرابی با اشاره به وضعیت نقدینگی و هزینه‌های احداث خطوط و ایستگاه‌های فوق‌توزیع و لزوم هماهنگی با ارگان‌های بالا دستی نظیر استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: مقرر شد مکاتبات و هماهنگی لازم برای جذب اعتبار پروژه‌های ذکر شده توسط شرکت شهرک‌ها صورت پذیرد.

وی افزود: به منظور انتخاب بهینه مکان ایستگاه‌های فوق‌توزیع در شهرک‌های صنعتی میبد۲ و صدوق، مقرر شد هماهنگی‌های لازم، با در نظر گرفتن طرح نهایی شده این شهرک‌ها و همچنین نیازمندی‌های شبکه توزیع انجام شود.

مهرابی ادامه داد: پس از نهایی شدن محل ایستگاه‌های مورد نیاز، مطالعات لازم برای تغذیه این ایستگاه‌ها توسط شرکت برق منطقه‌ای یزد انجام و کریدور مناسب برای خطوط تغذیه در نظر گرفته خواهد شد.

 










  • نویسنده : روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا