یزدفردا:سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد از مهار آتش سوزی گسترده شرکت بازیافت لاستیک‌های فرسوده، خارج از محدوده شهری با وجود مشکلات بسیار خبر داد.

به گزارش یزدفردا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – سید محمد میرجلیلی اظهار کرد: یک مورد حریق گسترده در شرکت بازیافت لاستیک‌های فرسوده در خارج از محدوده آتش نشانی یزد از سوی آتش نشانی اشکذر و مدیریت بحران استان یزد به این سازمان اعلام شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد افزود: با توجه به درخواست کمک صادر شده بلافاصله دو دستگاه خودرو (یک دستگاه خودروی اطفای حریق و یک دستگاه تانکر آبرسان) از شهرستان یزد به محل حادثه اعزام و به کمک خودرو‌های موجود در محل حادثه که از شهر‌های اشکذر، زارچ و میبد به محل رفته بودند شتافتند.
وی اظهار داشت: به دلیل مسافت طولانی و دور بودن محل دپوی لاستیک‌های ضایعاتی از شهر و عدم وجود شیر‌های هیدرانت در محدوده کارخانه، خودرو‌های آتش نشانی جهت آبگیری با مشکلات زیادی مواجه بودند.
میرجلیلی بیان کرد: این موضوع سبب شد روند اطفاء حریق به کندی پیش رود و زحمات زیادی را به نیرو‌های آتش‌نشانی حاضر در محل متحمل سازد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا