یزدفردا:شهرداری یزد به همراه چند اداره دیگر، در رعایت کامل دستور العمل ها و پروتکل های بهداشتی مصوب بیست و سومین جلسه ستاد ملی کرونا، امتیاز قابل قبول و خوب به دست آورد.

به گزارش یزدفردابه نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد در اجرای مصوبه بیست و سومین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا و پیرو ابلاغ صادره به منظور نظارت دقیق، مؤثر و سازنده بر رعایت کامل دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی، شهرداری یزد در ارزیابی صورت گرفته،  صاحب امتیاز قابل قبول و خوب شد.

در این راستا، تیم مشترک بازرسی شهرستان به صورت فعال از ادارات بازدید نمود که در مجموع ۲۷ بازدید در قالب محسوس یا نامحسوس انجام شد.

کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه دو، اداره ثبت احوال شهرستان، اداره ورزش و جوانان و امور برق بخش سه شهرستان یزد نیز در رعایت دقیق تر اصول بهداشتی و پروتکل ها در این مرحله به همراه شهرداری صاحب امتیاز شده اند.

در این ارزیابی، امتیاز برخی دستگاه ها در حد انتظار نبوده که ضمن تأکید بر رعایت اصول بهداشتی و رعایت پروتکل ها، سفارش شده نسبت به رفع نواقص اقدام نمایند تا شاهد تأثیر بیشتر اقدامات پیشگیرانه از این ویروس باشیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا