یزد فردا: حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اهمیت استفاده از بستر فضای مجازی در زمینه فعالیت های فرهنگی گفت: اگرچه این ویروس تمامی فعالیت های فرهنگی و هنری و اجتماعی را تحت تاثیر خود قرار داده است اما ما باید از این تهدید، فرصت ساخته و در بستر فضای مجازی آنها را دنبال کنیم.

وی افزود: هدف ما اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری مسجدی در قالب های مختلف است که استفاده از فضای مجازی می تواند قالب جدید و متفاوتی از گذشته باشد زیرا از این طریق می توانیم افراد جدید را جذب کرده و مسجد و فعالیت های مسجدی را معرفی کنیم.

حجت الاسلام سالاری تصریح کرد: طرح ملی فهما نیز در این زمینه می تواند نقش آفرینی بسیاری زیادی داشته باشد زیرا پیش از شیوع ویروس کرونا و در نخستین دوره خود این تجربه را به خوبی از خود نشان داد و به نحوی در بستر فضای مجازی و اینترنت بسیاری از اقدامات مسجدی قالب و شکل جدید به خود گرفت.

حجت الاسلام سالاری گفت: هم اکنون و در این شرایط نیز بچه های مسجد می تواند فعالیت های خود را در این قالب دنبال کرده و این فضا را نیز به جامعه معرفی کنند تا افراد بتوانند در این قالب، مسجد و مسجدی را شناخته و جذب به مساجد شوند.

وی گفت: امیدواریم در دوره دوم رویداد ملی فهما این گام بسیاری قوی تر از گذشته برداشته شود و کانون های مساجد نیز ورود بسیاری خوبی داشته باشند و جامعه نیز بتواند ارتباط خوبی با این فضا برقرار کند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا