یزد فردا: مهندس محمود نوریان رئیس هیات مدیر شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با تقدیم استعفای خود به مدیرعامل شرکت توسعه معادن و فلزات از این سمت بعنوان نماینده توسعه معادن و فلزات در هیات مدیره چادرملو کناره گیری کرد.

یزد فردا: مهندس محمود نوریان رئیس هیات مدیر شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با تقدیم استعفای خود به مدیر عامل شرکت توسعه معادن و فلزات از  سمت نماینده توسعه معادن و فلزات در هیات مدیره چادرملو کناره گیری کرد.


به گزارش یزدفردا :متن استعفای مهندس محمود نوریان رئیس هیات مدیر شرکت معدنی و صنعتی چادرملو که نسخه ایی از ان در اختیار یزدفردا قرار گرقته است  به شرح زیر می باشد.

خدمت تمامی سهامداران شرکت عرض سلام دارم و همچنین ایام عزای امام حسین علیه السلام را تسلیت می گویم.

وظیفه خود می دانم که از محبتها و الطاف کلیه سهامداران محترم و از حمایتهای شرکتهای مدیریت سرمایه گذاری امید ، توسعه معادن و فلزات ، فولاد مبارکه ، سهام عدالت ، سایر سهامداران و مدیران قبلی ، در طول دوران خدمتگزاری اینجانب در کسوت مدیرعاملی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ، کمال تشکر و امتنان را داشته باشم.

از جناب آقای الستی مدیر عامل محترم شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات که استعفای اینجانب و تقاضای رخصت از وظیفه نمایندگی در هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو را پذیرفته اند ، نهایت سپاسگزاری را دارم.

اینجانب و از صمیم قلب برای برادر بزرگوارم ، جناب آقای مهندس تقی زاده و اعضای محترم هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ، توفیقات روزافزون و تداوم هر چه پربارتر فعالیتهای جاری و توسعه ای شرکت را ، از خدای متعال خواهان و دریافت اخبار پیشرفت شرکت ،برای اینجانب موجب مسرت خواهد بود.

یزدفردا "گفتنی است؛ محمود نوریان در سال ۱۳۳۳ در محله دزاشیب تهران متولد و در سال ۱۳۵۸ موفق به کسب مدرک فوق لیسانس مهندسی معدن از دانشکده فنی دانشگاه تهران شد.

وی از سال ۱۳۵۹ با منسوب شدن به عنوان سرپرست اداره معادن کرمان فعالیت رسمی خود را در حوزه معادن کشور آغاز کرد و از آن پس طی ۳۷ سال به طور مستمر با قبول مسئولیت های متعدد در  معادن کشور در جهت توسعه و رشد این بخش از صنعت کشور تلاش‌های بسیاری کرد.

محمود نوریان از سال ۱۳۸۳ تاکنون مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو بوده و با استعفای  خود ارتباطش با مدیریت در این شرکت تمام می شود.


 


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا