معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از آغاز عملیات نقاط حادثه خیز پیچ مستوفی در محور تفت طزرجان خبر داد.

یزد فردا: محمد رستگاری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: عملیات اجرایی اصلاح هندسی نقطه حادثه خیز پیچ مستوفی که یکی از معضلات ترافیکی محور ده بالا طزرجان در شهرستان تفت بود و تصادف بسیاری در آن رخ می‌داد، آغاز شد.

او افزود: این پروژه به صورت امانی ـ پیمانی و با اعتبارات استانی اجرا می‌شود و تمام توان فنی و تجهیزاتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با مشارکت پیمانکار در اجرای آن به کار گرفته خواهد شد.

رستگاری ادامه داد: با توجه به اهمیت محور به لحاظ واقع شدن در منطقه ییلاقی و ترافیک آخر هفته‌های آن، تلاش می‌کنیم منع و محدودیت عبور و مرور در این محور به دلیل انجام عملیات عمرانی تنها یک هفته باشد و برنامه ریزی شده است که امیدواریم با تلاش شبانه روزی پیمانکار و همه عوامل فنی و تخصصی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان پنجشنبه و جمعه هفته آینده عملیات اجرایی به اتمام رسیده و محور مذکور به بهره برداری برسد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد تصریح کرد: تلاش ما اجرای این پروژه بر اساس برنامه زمان بندی است و انشاالله کمتر از دو هفته عملیات اجرایی پروژه مذکور پایان خواهد یافت.

رستگاری ادامه داد: مطالعات کامل فنی و مهندسی روی این نقطه حادثه خیز انجام شده و اصلاح هندسی محدوده مذکور به صورت کامل انجام خواهد شد.

او ضمن قدردانی از همکاری فرمانداری شهرستان تفت در اجرای این طرح، اظهار امیدواری کرد: با اصلاح هندسی و رفع نقطه حادثه‌خیز، دیگر شاهد وقوع تصادف در این محدوده نباشیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا