حفظ و تداوم حضور شرکت های ایرانی و استفاده از بازارهای کشورهای همسایه و استفاده از ظرفیت های موجود می تواند کمک زیادی به شرکت ها در شرایط تحریم ظالمانه استکبار جهانی کند.

به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: تشکری سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به مناسبت هفته تعاون با حضور در شرکت تعاونی چینی بهداشتی ایساتیس با مدیرعامل این شرکت دیدار و از خطوط تولید آن بازدید کرد.

مهدی کرباسی مدیرعامل شرکت با اشاره به اینکه شرکت تعاونی چینی بهداشتی ایساتیس در راستای تولید محصولات سرامیکی و چینی بهداشتی در سال 1380 در شهر تاریخی یزد به بهره برداری رسید افزود: این شرکت با بهره گیری از دانش فنی روز دنیا و تجربیات غنی کارگران و مدیران خود، تولیداتی متنوع مطابق با استانداردهای جهانی عرضه می کند و توانسته نشان ISo2015 را کسب کند.

وی ادامه داد: طراحی های محصولات شرکت با نمونه های خارجی برابری می کند و شاهد پیوندی قوی بین تولید کننده با مصرف کننده هستیم.

کرباسی با بیان اینکه خانواده بزرگ چینی ایساتیس با بهره‏ گیری از ۳۰۰ نیروی متخصص، مدیران حاذق ایرانی و تخصص مشاوران مجرب بین‏ المللی، همواره كوشيده است بالاترین درجه کیفیت، نوآوری، زیبایی و تنوع را به مشتريان خود ارائه دهد خاطرنشان کرد: دستاوردها و موفقیت‏ های شرکت مرهون تلاش اعضا و کارکنانی است که با توجه به کار گروهی، خرد جمعی و همدلی، توانسته‏ اند نوآوری و سبک مدرن تولید چینی بهداشتی را با هنر ایرانی تلفیق کرده و این گروه را به یکی از ‏تولیدکنندگان موفق ایرانی تبدیل کنند.

تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این نشست گفت: در لوازم های چینی و بهداشتی دقت نظر در مصادیق ظاهری شامل مدل، طرح، رنگ، اندازه مناسب و سلیقه مناسب با توجه به دکوراسیون منزل و دکوراسین داخلی باید مد نظر طراحان قرار گیرد.

وی آموزش پرسنل و بروزرسانی خطوط تولید را از مزایا این شرکت برشمرد و افزود: شرکت های تعاونی با استفاده از خردجمعی، مشارکت، همبستگی و شفافیت در عملکرد می توانند موفقیت های زیادی را به دست آورند.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوم سازی این صنعت و ساخت خط تولید توسط متخصصان این شرکت را از دیگر دستاوردهای قابل تقدیر برشمرد و افزود: صادرات محصولات شرکت چینی بهداشتی ایساتیس به کشورهای عراق، افغانستان، آسیای میانه و جدیدا کشور عمان نشان از هدف گذاری مدیریت و اعضا شرکت دارد.

وی کشور عمان را دروازه ورود محصولات تولید داخل به کشورهای آفریقایی و اروپایی دانست و تصریح کرد: حفظ و تداوم حضور شرکت های ایرانی و استفاده از بازارهای کشورهای همسایه و استفاده از ظرفیت های موجود می تواند کمک زیادی به شرکت ها در شرایط تحریم ظالمانه استکبار جهانی کند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا