نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت و ضرورت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی با استفاده از فرهنگ آن دوران برای حل مسائل، مشکلات مردم و خدمت بیشتر به آنها تلاش کنند.

یزد فردا: آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار جمعی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس با تاکید بر اینکه فرهنگ مقاومت باید در جامعه جریان داشته باشد افزود: برگزاری مراسم‌هایی با موضوع دفاع مقدس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس مملو از درس و عبرت است اظهار کرد: بیان خاطره رزمندگان آن زمان برای بهره‌گیری از این درس‌ها و عبرت‌ها نقش بسیار مهمی دارد.

امام جمعه یزد گفت: در دفاع مقدس، تکیه به نیروهای بومی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشور سبب شد مردم ایران با دستان خالی در برابر تمامی دنیا و قدرت‌های جهانی ایستادگی کرده و افتخارهای بسیاری به دست آورد.

ناصری یزدی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم که با خدمت هرچه بیشتر پرچم این انقلاب را به دست حضرت مهدی(عج) دهیم خاطرنشان کرد: خدمت در جمهوری اسلامی وظیفه‌ای بسیار سنگین و توفیق الهی است که اگر از آن به درستی بهره‌گیری کنیم ارزش بسیار بالایی دارد.

امام جمعه یزد گفت:  یکی از بهترین راه‌ها برای اینکه بتوانیم در طول مسیر فعالیت خود به درستی عمل کنیم استفاده از تجربیاتی است که در این دوران برای کشور به وجود آمده است.

ناصری یزدی، فرماندهان دفاع مقدس را نمونه بسیار خوبی از تجربه‌های مدیریتی دانست و یادآور شد: در سخت‌ترین شرایط ما توانستیم بهترین نتایج را با مدیریت درست و استفاده از ظرفیت نیروهای داخلی به کار بگیریم.

وی بیان کرد: در این دوران نیز می‌توانیم با تکیه بر نیروهای داخلی و ظرفیت‌های موجود زمینه رفع تمام مشکلات و پیشرفت همه جانبه کشور را فراهم کنیم.

هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه آغاز می‌شود.

در دوران دفاع مقدس از استان یزد ۵۰ هزار رزمنده در جبهه ها حضور یافت ، این استان سه هزار و ۸۵۰ شهید  و حدود ۸۰۰ آزاده تقدیم نظام کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا