دهقان پور گفت: بسته های لوازم التحریر به ارزش قریب به 500 میلیون ریال مخصوص دانش آموزان کم بضاعت در راستای کنگره شهدا و به نام شهدا در یزد توزیع شده است.

یزد فردا: حجت الله دهقان پور دبیرکمیته فرهنگیان و دانش آموزی کنگره چهار هزار شهید استان یزد گفت: در بحث محرومیت زدایی بسته های لوازم التحریر به ارزش قریب به  500  میلیون ریال مخصوص دانش آموزان کم بضاعت در راستای کنگره شهدا و به نام شهدا توزیع  شده است.

دهقان پور ادامه داد: بسیاری از مدارس استان یزد به نام شهدا نامگذاری شده لذا در راستای شناساندن شهدا به نسل جدید زندگینامه و منش این عزیزان را برای دانش آموزان همان مدرسه تبیین کرده ایم.

وی افزود: سرگذشت پژوهی شهدای دانش آموز توسط گروهی از دانش آموزان پیگیری  شده  که در این راستا برای تهیه زندگی نامه شهدا با خانواده این بزرگواران دیدار و گفتگو کرده اند.

دبیرکمیته فرهنگیان و دانش آموزی کنگره چهار هزار شهید استان یزد تاکید کرد: کارت الکترونیکی مشخصات و زندگی نامه شهدای استان یزد با همکاری اتحادیه انجمن های اسلامی برای نسل جوان تدارک دیده شده است.   

وی در ادامه افزود: در مجموعه گروه اطلاع رسانی تشکیل داده ایم که از خانواده شهدا بازدید کرده و این دیدار ها را برای علاقه مندان به صورت مجازی نیز منتشر کرده اند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا