معاون پرورشی آموزش و پرورش استان یزد گفت: رشادت‌های غیورمردان هشت سال دفاع مقدس با جدیدترین شیوه‌ها به نسل جوان منتقل شود.

یزد فردا: حسینعلی ملانوری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت:  یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و باید ارزش‌های دفاع مقدس را در بین نسل نوجوان و جوان تبیین کنیم.

او با اشاره به اینکه شهید سلیمانی مسیر تربیتی جدیدی را برای نسل جوان ایجاد کرد، افزود: جنگ دفاع مقدس نامیده شد، چون مبتنی بر دفاع از ارزش‌ها بود.

ملانوری هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای تبیین حماسه رزمندگان غیور ایران اسلامی در آن دوران دانست وادامه داد: باید گنجینه رنج‌ها و رشادت‌های غیورمردان این سرزمین را با جدیدترین شیوه‌ها به نسل جوان و به خصوص دانش آموزان منتقل کنیم.

همزمان با اولین روز از مهرماه ۹۹ جشن مقاومت با هدف حفظ و انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس در مدارس استان یزد برگزار شد.

 این مراسم  با حضور مسئولان استانی در دبیرستان انتظاری ناحیه دو یزد برگزار شد دانش آموزان با برپائی نمایشگاهی از تصاویر و آثار به جا مانده از شهیدان والامقام، قرائت فراز‌هایی از وصیت نامه شهیدان، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در این مراسم مدیرکل آموزش وپرورش، فرماندهی سپاه الغدیر، جمعی از روحانیون، فرهنگیان و دانش آموزان حضور داشتند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا