استاندار یزد با اشاره به اعتبارات تخصیصی برای تکمیل بزرگراه یزد طبس، عنوان کرد : با هماهنگی استانداران خراسان رضوی و جنوبی، باید برنامه مشترکی را دنبال کرده و با استفاده از منابع مختلف از جمله اعتبارات ملی، کمک های ویژه دولتی و مشارکت بخش خصوصی، این بزرگراه را به سرانجام برسانیم.

یزدفردا: دکتر طالبی در نشست بررسی مسائل مربوط به بزرگراه یزد-طبس که با حضور نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و جمعی از مسئولین این شهرستان ها و برخی از مسئولین استان در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، با بیان اینکه یکی از عوامل اصلی پیوند دهنده مردم یزد و طبس، فردوس، بشرویه و سرایان، طریق الرضا (ع) است گفت: اولین اولویت عمرانی حوزه راه سازی استان تکمیل بزرگراه یزد - طبس است.

دکتر طالبی با اشاره به تصادفات جاده کنونی یزد - طبس گفت : تکمیل این بزرگراه می‌تواند تأثیر بسزایی در کاهش تلفات جاده ای در این مسیر مواصلاتی داشته باشد.

وی افزود: در همین راستا با هماهنگی استانداران خراسان رضوی و جنوبی، باید برنامه مشترکی را دنبال کرده و با استفاده از منابع مختلف از جمله اعتبارات ملی، کمک های ویژه دولتی و مشارکت بخش خصوصی، این بزرگراه را به سرانجام برسانیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا