رییس هیات هندبال استان یزد گفت: تیم سنگ آهن بافق به عنوان نماینده استان با تمام قوا و آمادگی کامل به مصاف حریفان در رقابت‌های لیگ برتر قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور می‌رود.

یزدفردا: ابوالفضل خوشنویس افزود: تمرینات تیم برای نخستین حضور آبرومند در لیگ برتر، زیرنظر کادرفنی و بازیکنان بومی و غیربومی پیگیری شده است .

وی ادامه داد: هدف تیم فقط ارایه بازی‌های فنی و مناسب برای کسب افتخار برای ورزش استان است که امیدواریم با غیرت و تعصب بازیکنان بتوان جزو تیم‌های مطرح و رده بالای جدول بود.

تیم هندبال سنگ آهن در اولین دیدار خود در لیگ برتر هندبال بانوان کشور در روز سه‌شنبه ۲۹ مهرماه جاری از ساعت ۱۴ در تهران به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.  

 شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال در بخش بانوان با حضور هشت تیم در دو گروه و به صورت متمرکز یک هفته در تالار هندبال شهید سلیمانی تهران برگزار می‌شود.

در این دوره تیم‌های اشتاد سازه مشهد، فولاد مبارکه سپاهان، پرسپولیس بهبهان، کربنات سدیم فیروز آباد، شهید شاملی کازرون،، ذوب آهن، سنگ آهن بافق و تأسیسات دریایی شرکت کرده‌اند.

طبق پروتکل اعلامی فدراسیون هندبال همه بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها باید قبل از ورود به مسابقات دو بار تست کرونا داده باشند. بعد از ورود به تهران نیز مجدداً تست کرونا گرفته خواهد شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا