معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یزد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۴ طرح گردشگری در استان تکمیل و آماده بهره‌برداری شده است.

یزدفردا: محمد میرشمسی گفت: این طرح ها از سوی بخش خصوصی و با حجم سرمایه‌گذاری نهصد و هفتاد میلیارد ریال در سطح استان اجرا شده است.

وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌های گردشگری ۲۶۰ نفر در سطح استان به‌صورت مستقیم مشغول به کار شده‌اند.

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در قالب ایجاد و احداث تأسیسات گردشگری شامل اقامتگاه سنتی، متل بین‌راهی، اقامتگاه بوم‌گردی، سفره‌خانه سنتی به‌ منظور اخذ پروانه بهره‌برداری تکمیل و آماده شده‌اند.

محمد میرشمسی گفت: با توجه به شرایط خاص اقتصادی ناشی از شیوع و تداوم بیماری کرونا و رکود فراگیر در حوزه گردشگری استان، تشکیل پرونده و ادامه اجرای طرح‌های سرمایه گذاری گردشگری موید این است که گردشگری استان اکنون بیشتر از گذشته می‌تواند با جذب سرمایه گذاران، به روند توسعه زیر ساخت‌های مورد نیاز ادامه دهد و به روز‌های شکوفایی خود در قالب توسعه گردشگری داخلی به صورت انجام سفر‌های مسئولانه و هوشمند با رعایت ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی باز گردد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا