جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از راه اندازی ستاد مردمی امدادگران و حافظان سلامت در بسیج مساجد و محلات استان خبر داد.

یزدفردا: سرهنگ زارع کمالی جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: سپاه و بسیج از ابتدای شیوع کرونا با تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و برگزاری دو مرحله رزمایش کمک مومنانه در ۶ نوبت با کمک مردم و مسئولان و خیران جهادگر بسیجی همچون گذشته در کنار مردم بودند.

او افزود: پس از فرامین رهبر معظم انقلاب در سوم آبان ماه در ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد ستاد مردمی امدادگران و حافظان سلامت بسیج مساجد با محوریت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و با کمک همه دستگاه‌های اداری در محلات استان یزد راه اندازی شود.

زارع کمالی تأکید کرد: تاکنون چهار صد محله با محوریت مسجد و پایگاه مقاومت بسیج شناسایی شده و مرحله سوم رزمایش در این محلات با رمز سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی با هدف کمک به سلامت مردم انجام می گیرد.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان اظهار داشت: اقداماتی همچون نهضت کمک مومنانه، آموزش و اطلاع رسانی نسبت به مسائل بهداشتی، شناسایی و کمک به درمان بیماران، کمک به طرح غربالگری، ازدواج آسان، تهیه کمک جهیزیه، تعمیر مسکن نیازمندان و حمایت از دانش آموزان بی بضاعت در این محلات انجام می شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا