حجت الاسلام متوسل از کمک بیش از ۳۰ نفر از طلاب استان به بخش درمان بیمارستان شهید صدوقی یزد خبر داد.

یزدفردا: حجت الاسلام سعید رضا متوسل مسئول گروه جهادی طلاب یزد با اشاره به حضور گروه های جهادی در کمک به کادر درمان در بیمارستان های استان گفت: اگرچه امروز متاسفانه شاهد موج دیگری از بیماری ویروس کرونا در سطح کشور و استان هستیم و بسیاری از مردم را درگیر خود کرده است اما در این میان شاهد حضور بخشی از مردم برای کمک به کادر درمان هستیم.

وی افزود: متاسفانه این ویروس همه جامعه را درگیر کرده و باعث ضربه به اقشار مختلف مردم شده است که امیدواریم به زودی ریشه کن شود.

مسئول گروه جهادی طلاب یزد ادامه داد: در این میان یکی از اقشاری که در این مدت بسیار خسته شده ، کادر درمان است که با این حجم ورودی بیماران شاهد فعالیت بیش از حد آن ها هستیم که مردم باید با رعایت اصول بهداشتی به قطع زنجیره کرونا کمک کرده و از این طریق به کادر درمان کمک کنند.

حجت الاسلام متوسل بیان کرد: اما در این مدت نیز شاهد حضور طلاب به عنوان بخشی از جامعه برای کمک به بخش درمان بودیم که از اواخر اسفندماه تاکنون با حضور در بیمارستان شهید صدوقی یزد کمک های متفاوتی به کادر درمان داشته اند.

وی بیان کرد: در این مدت 30 نفر از طلاب به خوبی در این مسیر کمک کرده اند و به صورت روزانه به کادر درمان و بهداشت استان کمک کرده اند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا