کاروان خودرویی در محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای و دفاعی، شهید محسن فخری زاده، در یزد به راه افتاد.

یزدفردا: کاروان بزرگ خودرویی با شرکت بیش از ۲۰۰ خودرو در خیابان‌های یزد، اقدام تروریستی دشمنان نظام اسلامی در به شهادت رساندن شهید محسن فخری زاده، دانشمند شاخص هسته‌ای و دفاعی را محکوم کرد.

این کاروان خودرویی از میدان ابوذر یزد به راه افتاد و با عبور از بلوار شهید مدرس، بلوار دهه فجر، بلوار استقلال، بلوار شهید پاکنژاد به میدان امام حسین (ع) رسید.

این کاروان خودرویی در پایان مسیر خود به قرائت بیانیه‌ای در محکومیت حرکات تروریستی دشمنان پرداخت.

در این بیانیه آمده است: با درود به روان پاک ۴ هزار شهید گلگون کفن دارالعباده و سلام خاص به اولین شهید مبارزه با نفوذ، محمد منتظرقائم که در راه افشای نفوذ غرب زدگان و وابستگان آمریکای جنایتکار جان عزیزش را فدا کرد.

عصر جمعه هم، چون بامداد جمعه برایمان رنگ خون گرفت. خونی که همچون خون سردار محبوبمان رنگین‌تر از سایر خون هاست. خونی که در قلبی سرشار از عشق به اسلام و ایران می‌جوشید. خونی که ریخته شدنش محصول اعتماد به شیطان اکبر بود. خونی که اگر به خون‌خواهی اش برنخیزیم خون‌های دیگری در پی خواهد داشت.

ما مردم دارالعباده در کنار سایر مردم ایران به عنوان اولیای دم شهید دانشمند هسته‌ای، شهید محسن فخری زاده، امروز به میدان آمده‌ایم تا ضمن بیان مطالباتمان نکاتی را متذکر شویم.

۱) مشت پاسخ سیلی است؛ اگر انتقام سخت جنایت سحرگاه جمعه بغداد تحقق می‌یافت اکنون شاهد جنایت عصر جمعه در دماوند نبودیم! از شورای عالی امنیت ملی و نیروهای مسلح انتظار داریم، پاسخی قاطع، سریع و بازدارنده به عاملان و آمران این جنایت بدهند. امنیت فرزندان رشید این مرز و بوم به خطر افتاده است و هر نوع حرکت تنزل یافته، بازدارندگی کافی نخواهد داشت. دوام این ملک به قصاص خون حافظانش بسته است. «و لکم فی القصاص حیاة یا اولی الالباب»

۲) ریخته شدن خون فخری زاده عزیزمان حاصل اعتماد به آمریکای خونخوار و غرب وحشی است که با ایجاد ساختارهایی صوری چون سازمان ملل و آژانس بین المللی انرژی اتمی در پی نفوذ به کشورهای دیگر و استعمار نوین این کشورها هستند. آمریکا یک نظام است که مدعی حکومت بر دنیا است و ما به عنوان بر هم زننده نظم دلخواه این حکومت همواره متهمیم لذا تا زمانی که آمریکا و ساختارهای دست سازش پابرجا باشد ما متهم خواهیم بود و توسط آنها مجازات خواهیم شد. خواه در رأس این نظام جمهوری خواهان باشند و خواه دموکرات‌ها، خواه ترامپ باشد و خواه بایدن.

۳) نمایندگان مجلس روز گذشته طرحی دو فوریتی را به تصویب رساندند که گرچه ظاهراً خواسته‌های ملت مبنی بر پایان بازرسی و خروج از پروتکل الحاقی را در بر دارد، اما به نظر بسیاری از کارشناسان این طرح نیاز به اصلاح و بازنگری جدی دارد و اگر در برخی بندها و خصوصاً در نحوه زمان بندی اجرای طرح، اصلاحات صورت نگیرد، این طرح نیز مانند طرح‌های قبلی که در زمینه اقدامات متقابل ایران به تصویب رسید، به طرحی صوری که صرفاً کاربرد مذاکراتی خواهد داشت مبدل می‌شود.

در پایان متذکر می‌شویم که ما به عنوان خونخواهان شهید عزیزمان محسن فخری زاده، تا اجرایی شدن کامل درخواست‌هایمان از پا نخواهیم نشست و مطالباتمان را ادامه خواهیم داد.

 
  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا