کارگران از 15 آذر تا 15 دی ماه سال جاری فرصت دارند در این دوره آموزشی رایگان شرکت کرده و در صورت کسب نمره لازم گواهی دوره را دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: دوره آموزشی آسیب های اجتماعی ویژه جامعه کار و تولید استان برگزار می شود.

سیدامیر میروکیلی سرپرست مدیریت اجتماعی این اداره کل در رابطه با این خبر افزود: به دلیل شرایط به وجود آمده در جامعه و عدم امکان برگزاری دوره های آموزشی به صورت حضوری در واحدهای تولیدی، این مدیریت در صدد تحقق برنامه های آموزشی خود از طریق فضای مجازی برای جامعه کار و تولید برآمده است.

وی با بیان اینکه استرس یکی از مسائلی است که خانواده ها در شرایط کرونایی با آن روبرو هستند خاطر نشان کرد: این مدیریت در راستای وظایف محوله خود اقدام به برگزاری دوره آموزشی «استرس و راه های مقابله با آن» برای کارگران که در خط مقدم تولید کشور هستند؛ به صورت آنلاین نموده است.

میروکیلی ادامه داد: کارگران با مراجعه به پرتال yazd.mcls.gov.ir و ورود به بخش دوره های آموزش و مشاهده کلیپ های آموزشی، در آزمون شرکت و گواهی نامه نیز دریافت می کنند.

وی بیان کرد: کارگران از 15 آذر تا 15 دی ماه سال جاری فرصت دارند در این دوره آموزشی رایگان شرکت کرده و در صورت کسب نمره لازم گواهی دوره را دریافت کنند.

سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار کرد: دوره های مختلفی را تا پایان سال جاری در راستای کاهش آسیب های اجتماعی به صورت مجازی برای کارگران در دست اقدام داریم که به نحو مقتضی اطلاع رسانی خواهیم نمود.

 

 
  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا