مدیر عملیات شیفت سه سازمان آتش نشانی یزد از قطع انگشتان دست پسر بچه بازیگوش به دلیل بی احتیاطی خانواده در هنگام استفاده از این دستگاه خبر داد.

یزدفردا: محمد میدانی مدیر عملیات شیفت سه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: در پی تماس تلفنی خانواده کودک مبنی بر گیر افتادن دست فرزندشان در چرخ گوشت، ستاد فرماندهی این سازمان با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیم عملیات ویژه نجات را به محل حادثه اعزام کرد.

او افزود: انگشتان دست پسر بچه بازیگوش دو ساله به دلیل بی احتیاطی خانواده در هنگام استفاده از چرخ گوشت گیر افتاده بود، برای رهاسازی دست از سوی آتش نشانان به اورژانس بیمارستان شهید صدوقی یزد منتقل شد.

میدانی ادامه داد: پس از انتقال مصدوم به بیمارستان تیم تخصصی نجات در اتاق عمل بعد از انجام برنامه ریزی دقیق، اقدام به برش کامل دستگاه کرده و با تلاش بسیار موفق شدند دست کودک را از دستگاه خارج کرده که متاسفانه منجر به قطع دو انگشت کودک دوساله شد.

مدیر عملیات شیفت سه سازمان آتش نشانی ادامه داد: توصیه می‌شود خانواده‌ها وسایلی مانند چرخ گوشت را از دسترس کودکان دور نگه دارند و در هنگام استفاده از این وسایل در سطحی غیر قابل دسترس از کودکان باشد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا