در مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمعی از مسئولان کشوری، استان یزد به عنوان « پایتخت صحیفه سجادیه» ایران معرفی شد.

یزدفردا: در مراسمی با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی امام جمعه یزد، محمد علی طالبی استاندار یزد، صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و جمعی از مسئولان کشوری، استان یزد به عنوان « پایتخت صحیفه سجادیه» ایران معرفی شد.

عبدالهادی فقهی زاده معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست گفت: صحیفه سجادیه نمونه کامل قرآن صائب گنجینه معنویت و سرچشمه آموزه های ناب دینی از اسلام راستین است که تربیت و عشق به خدا جایگاه والا دارد که دریغ است که این کتاب سراسر نور ناشناخته بماند.

وی افزود: معاون قرآن و عترت در عمل به وظایف خود در جریان سازی فرهنگ اسلامی و با توجه به مهجوریت صحیفه سجادیه و همچنین ضرورت و اشتیاق گروه هایی به صحیفه سجادیه اقدام به ایجاد این طرح کرده و اجرای آن را به یزد سپرد و به همین منظور لوح برگزاری نخستین پایتخت صحیفه سجادیه را به این استان دارالعباده سپرده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا