زبان دراز هفته نامه آيينه يزد

خوانندگان عزیز ناشکری نکنید خدای ناکرده نق هم نزنید ایراد هم نگیرید که چرا بودجه صدا و سیما با این تعداد بیننده خصوصا در شهرهای بزرگ اینقدر زیاد است زیرا صدا و سیمای ایران زمین شاید تنها رسانه‌ای بود که در روزهای اول ورود کرونا به ایران به جای هشدار و نکات ایمنی کارشناس‌هایی داشت که می‌توانستند با منابع معتبر ثابت کنند ویروس کرونا توهم رسانه‌های بیگانه است.

حالا هم که واکسنش را در خارج کشف کردند صدا و سیما به سرعت عوارض آن نظیر فلج عضلانی، سکته حتی قطع نخاع را کشف کرده است. همچنین سال‌ها پیش خبرنگاران آن در خارج از کشور چیزهایی کشف کرده بودند که حتی اروپائیان مبتلا به آن نفهمیده بودند. چندی پیش هم گفت 70 درصد مردم فلان کشور غربی ایدز دارند ولی خودشان مطلع نیستند هیچ‌کس هم نپرسید خودشان نمی‌دانند شما چه می‌دانی؟ این 70 درصد را از کجا آوردی؟ حتی از تخریب امامزاده هفت هزار ساله! در ایران خبر داد و باز کسی از تاریخ 7هزار سال سوالی نکرد؟

واقعا بودجه نیست حق کشف است شاید هم برای بروز خلاقیت و یا تولید خنده‌ی عقلا به صدا و سیما بودجه می‌دهند. ضمناً خدای ناکرده فکر نکنید موضوع مشارکت مورد نظر در انتخابات 1400 با بودجه افلاکی صدا و سیما ربط دارد ابدا اما صدا و سیما هم باید خدا را شکر کند که مجلس بودجه‌اش را براساس سرانه و تعداد بیننده نمی‌دهند چون قابل عرض نبود!

زبان دراز

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/WjunW
  • نویسنده : زبان دراز
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا