پورشمسی با اشاره به نهضت خدمت رسانی در کنگره شهدای استان یزد گفت: تبدیل گفتمان خدمت رسانی در ایرانی اسلامی هدف اصلی و بارز این کنگره است.

یزدفردا: رضا پورشمسی ظهر امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: به تلاش اصحاب رسانه در استان تعداد 23 نشست خبری به منظور بزرگداشت کنگره ملی شهدای استان یزد برگزار شد که این نقطه قوتی برای برنامه های فرهنگی استان است.

وی افزود: هدف بالا و والای کنگره شهدای استان یزد خمدت به مردم بوده است و تبدیل گفتمان خدمت رسانی در ایران اسلامی و تبدیل باور ظرفیت های درونی و همچنین باور به مردم است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد خاطرنشان کرد: در این کنگره برنامه های بی نظیری انجام شد که نمونه آن افزایش ازدواج در استان، ارائه جهیزیه، ارائه بسته های لوازم التحریر از جمله این موارد بود. 

پورشمسی گفت: امیدواریم این گفتمان به گفتمان جاری در کشور ما تبدیل شود و حرکت های رو به جلو و فاخری را در جامعه داشته باشیم. 

وی بیان کرد: بسیج شهرستان ها بالای 80 هزار بسته معیشتی توزیع کردند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد ادامه داد: در حال حاضر 2300 والدین شهدا در قید حیات هستند که تصمیم بر این شد که کنگره امسال با توجه به شرایط کرونایی برگزار شود تا یادی از شهدا داشته باشیم و خانواده شهدا را نیز تکریم کنیم.

پورشمسی گفت: رویکرد ما در راستای معیشت زندگی مردم توجه به فعالیت های اشتغالزایی است و در این راستا امسال 16 کارگاه کوچک را راه اندازی کرده ایم.

وی افزود: از 4 هزار صنف در استان 15 هزار صنف در حال انجام فعالیت هستند ولی قریب به 15 هزار صنف ما به دلیل شرایط کرونایی دستخوش دگرگونی شده اند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا