حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد به مناسبت ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های مساجد یزد با امام جمعه یزد دیدار کرد.

یزدفردا: حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های مساجد یزد با امام جمعه یزد دیدار کرد.

حجت الاسلام سالاری در این دیدار گفت: طرح ملی فهما به عنوان رویدادی است که توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور به منظور ساماندهی فعالیت های کانون های مساجد طراحی و اجرا شده است.

وی افزود: در نخستین دوره رویداد ملی فهما شاهد درخشش کانون های مساجد یزد بودیم که سه کانون از استان در رتبه های برتر کشوری قرار گرفتند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در ادامه بیان کرد: در دومین دوره این رویداد ملی به نام « ایران قوی» نیز این حضور پررنگ را شاهد بودیم به نحوی که 2 کانون استان در جمع 5 کانون برتر قرار گرفتند.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نیز در این نشست گفت: کانون های مساجد به عنوان یکی از متولیان فرهنگی و هنری در مساجد هستند که امروز باید بیشتر به این امر توجه کنند تا بتوانند جذب را در مساجد دنبال کنند.

در پایان این نشست نیز در خصوص برگزاری شورای هماهنگی مساجد استان و برنامه های سالروز تاسیس کانون های مساجد استان برنامه ریزی شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا