نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، نشست مهم امروز نمایندگان را دلیل حاضر نشدن وکلای مردم در یزد و حضور در برنامه‌های امروز نمایندگان دولت در این استان اعلام کرد.

یزدفردا: "محمد صالح جوکار" روز شنبه در پاسخ به پرسش مبنی بر عدم حضور نمایندگان استان در مراسم افتتاح چندین طرح مهم که با حضور معاون اول رییس جمهور و وزرای نیرو و ارشاد در یزد انجام شد افزود: چند مصوبه مهم در مجلس داشتیم و از این رو باید امروز را در تهران ماندگار میشدیم.  

وی بررسی لایحه بودجه کشور و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را دو موضوع مهم و در دست بررسی امروز مجلس اعلام کرد و اظهار داشت: ما دنبال خدمت به مردم هستیم، وظیفه ما قانونگذاری و نظارت است و ما باید وظیفه قانونی خود را انجام دهیم.

وی معوقات و همسان سازی حقوق کارگران را از محورهای مهم مورد بحث امروز نمایندگان مجلس اعلام کرد و یادآور شد: لازم بود همه نمایندگان در مباحث مهم امروز مجلس حاضر باشند.

جوکار با بیان اینکه نگاه ما سیاسی نیست بلکه خدمت به مردم است تصریح کرد: برخی از آنهایی که در فضای مجازی قلم می زنند به دنبال حاشیه سازی هستند.

حاضر نشدن سه نفر از نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی در مراسم بهره برداری از چند طرح در این استان که امروز /شنبه/ با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزرای نیرو و ارشاد انجام گردید بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت و موجب اعتراض برخی از کانال های خبری این استان شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا