مدیران روابط عمومی صنعت برق استان با رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد: مجید دهقان مدیر روابط عمومی این شرکت با اشاره به بارش کم و خشکسالی‌های اخیر که موجب کاهش بهره‌برداری از نیروگاه‌های برق‌آبی کشور شده‌است، وضعیت شبکه برق کشور در سال جاری را وضعیتی سخت عنوان کرد و افزود: افزایش مصرف مشترکین خانگی و صنعتی نیز موجب شده است که صنعت برق استان یزد با چالش روبرو شود.

وی استخراج رمز ارز‌ها را یکی از مهم‌ترین چالش‌های پیش‌روی صنعت برق استان در شرایط کنونی عنوان کرده و افزود: این موضوع باعث شده تا در زمان پیک بار، فشار بیشتری به شبکه برق استان وارد شود.

مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در ادامه استفاده از تاثیر و ظرفیت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و همچنین هنرمندان مردمی را امری مهم در ترغیب مردم به مصرف بهینه انرژی دانست و خواستار همکاری و تعامل این سازمان در راستای مدیریت بهینه مصرف برق شد.

در ادامه این نشست عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد نیز با اشاره به ظرفیت هنرمندان استانی، تولید محتوا و ایده‌های خلاقانه در زمینه‌های نمایشی و هنر‌های تجسمی را امری موثر در فرهنگسازی مدیریت مصرف در ایام پیک بار عنوان کرد.

وی با بیان اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در راستای رسالت خود در طراحی فضا‌های شهری، بیلبورد‌ها و نمایه‌های شهری و همچنین تهیه کلیپ و موشن گرافی در حوزه مجازی، آمادگی همکاری با صنعت برق استان را دارد، پیشنهاد تولید محتوای رسانه‌‌ای با همکاری متخصصین این صنعت را ارائه داد.

همچنین علیرضا باقری مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان نیز پس از تشریح فعالیت‌های روابط عمومی‌های صنعت برق در زمینه مدیریت مصرف و بیان راهکارهای موجود برای همکاری صنعت برق با سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری، از در نظرگیری جریمه سنگین برای متخلفین فعالیت رمز ارز‌های غیرقانونی سخن گفت که این موضوع قابلیت اطلاع‌رسانی عمومی را دارد.

وی خاطرنشان کرد: بر مبنای ضوابط تعیین شده، افرادی که فعالیت رمز ارز‌های غیرقانونی را گزارش می‌دهند، در صورت صحت اطلاعات مشمول دریافت پاداش حداکثر ۲۰ میلیون تومانی خواهند شد. البته فرآیند پرداخت پاداش و مشخصات افرادی که اطلاعات را ارائه می‌نمایند حفظ و به صورت کاملا محرمانه نگهداری خواهد شد.

 










  • نویسنده : روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا