نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: شرکت در انتخابات، حفظ نظام، حفظ استقلال و عظمت کشور است.

به گزارش یزدفرداآیت الله محمدرضا ناصری با بیان اینکه شرکت در انتخابات ، کمک به نظام و اسلام و تسلیم نشدن در برابر دشمن است، افزود: رسانه‌های بیگانه ملت ایران را هدف داده تا نگذارند به وظیفه خودشان عمل کنند، اما ملت هوشیار و بیدار ما دشمن را می‌شناسد و باز هم به میدان می‌آید.

وی تصریح کرد: ایران یک کشور مستقل ، آزاد و توانمند بوده و به امیدی برای مردان خدا و آزادگان جهان مبدل شده است. دشمنان می‌خواهند ملت را تحت سلطه خود درآورند، اما به برکت مجاهدت و خون شهدا به ویژه حاج قایم سلیمانی همچنان مقاومت کرده ایم.

امام جمعه یزد ادامه داد: دشمنان پس از پیروزی انقلاب در برابر آزادی و استقلال و پیشرفت علمی ما ایستاده و مشکلاتی نظیر تحریم و فشار اقتصادی را بر ما تحمیل کرده اند، اما با رهنمود‌های مقام معظم رهبری همچنان مسیر پیشرفت را ادامه خواهیم داد.

ناصری در ادامه از مردم استان خواست تا باز هم با حضور در پای صندوق‌های رای، وفاداری خود را به انقلاب اسلامی اعلام کنند.

وی خاطرنشان ساخت: مردم ما باید مواظب توطئه‌های دشمن باشند و به وسوسه‌های آنها توجه نکنند. ما باید به وصیت شهدا عمل کنیم و باز هم با حضور در پای صندوق‌های رای از کشور و دین خود دفاع کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به لزوم انتخاب فرد اصلح تأکید کرد: باید با دقت و آگاهی فردی را انتخاب کنیم که سابقه و تجربه داشته و دلسوز مردم، اسلام و انقلاب باشد.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا