حسین جلالی_سردبیر یزدفردا: شاید در نگاه اول رییس شورای شهر یک ‌مسئولیت فرمایشی و جنبه ی هماهنگی داشته باشد اما تجربه ی سالهای گذشته این را نشان می دهد ریاست شورا نود درصد تاثیر گذاری شورا را را تضمین می کند.

پس انتظار می رود دوستان منتخب از تجربیات گذشته درس بگیرند و با اجماع و به سرعت به افراد پیشکسوت در شورا رای داده از آزمون و خطا بپرهیزند و این همه در گرو خلوص نیت افرادی خواهد بود که جدیدا به شورا پیوسته اند و ریاست شوراهای قبل در دوره های گذشته به دلیل عدم شناخت و تجربه و عدم ارتباط موثر با بدنه شهرداری و پذیرس از سمت پرسنل دچار آسیب هایی شد با توجه به تجربیات گذشته،به نظر می رسد ریاست شورا در سال اول باید به دست اعضایی که بیشترین تجربه درون سازمانی شورا و شهرداری یزد را داشته اند سپرده شود که در این میان ابوترابی و شایق قطعا می توانند در این بین سهم بسزایی داشته باشند.

انشالله هماهنگ با دولت آیت الله ر‌ئیسی فضایی را برای انتخاب شهردار باز کنند که گزینه های مختلف خارج از رانت، توان مطرح شدن و انتخاب شدن را داشته باشند.

اگر رجوع کنید به زمانی که داشتند شهردار از اصفهان به یزد می آوردند هرچه فریاد زدیم کسی گوش نداد نتیجه این شد که کلی فرصت سوزی شد و تمام.

انشالله باز نیاید روزی که این شعر را برای شورای بعدی زمزمه کنیم،
گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست/آنچه البته به جایی نرسد فریاد است

خلاصه کلام: مساله ر‌‌ئیس شورای شهر مساله کمی نیست.

ریاست شورا در سال اول باید به دست اعضایی که بیشترین تجربه درون سازمانی شورا و شهرداری یزد را داشته اند سپرده شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا