امام جمعه یزد گفت: منتخبان شورای شهر مراقب باشند که گرفتار غرور نشوند و اکنون که به شورا راه یافته‌اند حتی با مخالفان خود با فروتنی و سعه صدر برخورد کنند.

به گزارش یزدفردا: آیت‌الله محمدرضا ناصری، صبح شنبه در دیدار با دست اندرکاران برگزاری انتخابات و منتخبان شورای شهر یزد ضمن قدردانی از زحمات دست اندرکاران برگزاری انتخابات اظهار داشت: همه تلاش‌ها برای حمایت از نظام اسلامی است زیرا اگر نظام اسلامی و الهی قوی شد، انسان‌ها از کفر و الحاد نجات پیدا می کنند.

وی عنوان کرد: در این انتخابات حرکت بزرگی در مسیر نظام اسلامی شکل گرفت و همه ما به عنوان یک تکلیف و وظیفه الهی عمل کردیم و با عنایت و توجه ویژه خداوند متعال، توانستیم باز هم در مسیر تقویت نظام قدم برداریم.

ناصری، یکی از مسائل مهم در این عرصه را شناخت مسیر و کار برای خدا دانست و گفت: تلاش، جهاد، ایثار، فداکاری و جدیت ما همه باید در مسیر رضایت خدا باشد و افرادی که برای شکوه بخشیدن به انتخابات اقدام مؤثر انجام داده‌اند، نباید بعدها متوقع باشند و باید همچنان خضوع و فروتنی خود را حفظ کنند.

امام جمعه یزد بر لزوم جذب حداکثری و جذب نیروهای خوب تاکید کرد و افزود: باید برای تقویت نظام و هدایت جامعه به تکلیف و مسئولیت خود عمل کنیم.

ناصری با بیان اینکه در حال حاضر ۲۶۰ هزار دانش آموز در استان یزد داریم، تصریح کرد: اینها جوانان و مدیران آینده هستند و باید به نحو شایسته‌ای برنامه ریزی شود تا اینها برای آینده کشور تربیت شوند.

وی خطاب به دست اندرکاران برگزاری انتخابات و منتخبان شورای شهر یزد عنوان کرد: نیت شما خدایی باشد و اطمینان داشته باشید وقتی برای تقویت نظام اسلامی کار کردید، خدا نیز به شما پاداش خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: مسیر شهدا نیز مسیر وحدت، یکپارچگی، حمایت از نظام و ولایت بود و باید تلاش کنیم در همه عرصه‌های مهم در مسیر شهدا و با تأسی از آنها قدم برداریم.

ناصری یادآور شد: اگر با هم باشیم و اتحاد و انسجام داشته باشیم، خدا به ما کمک خواهد کرد و مثل سال‌های گذشته از توطئه‌ها عبور خواهیم کرد بر این اساس همه باید خواهش‌های نفسانی و خودخواهی‌ها را کنار بگذاریم و تلاش کنیم تا بتوانیم پشتوانه قوی برای رهبری، نظام و رئیس جمهور منتخب باشیم.

وی اظهار داشت: برخی نیز مراقب باشند که گرفتار غرور نشوند و اکنون که با رای مردم وارد شورا شده اند، در مقابل آنها خضوع داشته باشند و مراقب باشند که با رفتار شما، مردم از انقلاب دور نشوند.

ناصری عنوان کرد: دشمنان پیش از انتخابات فعالیت خود را آغاز کردند و اکنون هم دست از تلاش برنداشته و همواره تلاش می کنند که مردم را از یکدیگر متفرق کنند و اطمینان داشته باشید که این حضور مردم نیز به خواست خدا، دعای متدینان و نگاه ویژه شهدا رقم خورد.

وی با بیان اینکه منتخبان شورای شهر یزد همه از نیروهای انقلابی و متعهد هستند، تاکید کرد: خداوند متعال در دنیا رحمان و در آخرت نسبت به خوبان رحیم است و شما نیز باید نسبت به همه بندگان خدا در همه اقشار و گروه‌ها رحمت و عطوفت داشته باشید تا نیروهای انقلابی با این شاخصه خوب شناخته شوند.

ناصری تصریح کرد: اگر کوچکترین حرکتی انجام دهید که در مسیر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب نباشد و دیگران در کار شما شک و شبهه کنند، اسلام سیلی می خورد بنابراین حتی در برابر مخالفان خود سعه صدر داشته باشید و تنها به کسب رضایت خدا و خدمت به مردم فکر کنید.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا