در راستای اطلاع رسانی به افراد جامعه در خصوص فعالیت ها و اقدامات نهاد سلامت محور دامپزشکی، ستاد بزگداشت چهاردهم مهر استان، اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی نموده است.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد: با توجه به در پیش بودن چهاردهم مهرماه، روز ملی دامپزشکی، این مسابقه با هدف افزایش سطح آگاهی جامعه نسبت به اهمیت نهاد سلامت محور دامپزشکی در حفظ و ارتقاء سطح سلامت و بهداشت عمومی جامعه و تأثیرگذاری اقدامات دامپزشکان در تأمین دام و فراورده های خام دامی سالم، با نظارت همه جانبه از مزرعه تا سفره برگزار می شود.

با توجه به آنکه انتشار عکس در سطح رسانه های داخلی و استانی زمینه ساز شناخت جایگاه دامپزشکی و ترویج ارزش های مادی و معنوی در حوزه دامپزشکی به ویژه نقش سلامت در جامعه می باشد؛ لذا علاقه مندان می توانند؛ آثار خود را با رویکردهای درمان در دامپزشکی، دامپزشکی در حیات وحش و نظارت بر تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی تهیه و نسبت به ارسال آثار به واتساپ از طریق شماره ۰۹۱۳۲۵۳۹۶۷۱ اقدام نمایند.

لازم به ذکر است؛ آخرین مهلت ارسال آثار 3 مهرماه می باشد و سه نفر از برترین پدیدآورندگان اثر مورد تجلیل قرار گرفته و به رسم یادبود جوایز نفیسی به آن ها اهدا می گردد.

  • نویسنده : روابط عمومی ااره کل دامپزشکی استان یزد
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا