استاندار یزد: هر زمان که احساس شود تنها و در محاصره مانده‌ایم، با نگاه به دفاع مقدس می‌توان روحیه‌ای دوچندان گرفت و راه‌های سخت و دشوار را پیمود.

به گزارش یزدفردامحمدعلی طالبی با صدور پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و به همه شهدا و جانبازان و رزمندگان درود فرستاد.

در این پیام آمده است: دفاع مقدس یادآور مردان و زنانی است که اراده کردند تا از داشته‌ها و ارزش‌های خود حفاظت کنند و از جنگی تاریخی که از آغاز خلقت آدم، میان حق و باطل، عدالت و ستم و آزادی و بردگی وجود داشته، سرفراز بیرون آیند و مایه فخر ایرانیان در سراسر تاریخ گردند.

دفاع مقدس نه فقط یک جنگِ پایان یافته که الگویی تمام‌عیار از همدلی و گردهم آمدن یک ملت حول هدف و آرمان مشترک و کوشش بی‌پایان برای رسیدن به آن است. الگویی که در همه دوران‌ها در میان ناملایمات و سختی‌ها قابل استفاده است و هر زمان که احساس شود تنها و در محاصره مانده‌ایم، با نگاه به آن می‌توان روحیه‌ای دوچندان گرفت و راه‌های سخت و دشوار را پیمود.

همین دفاع جانانه از کشور و ارزش‌های برآمده از انقلاب مردمی‌اش بود که تصویری عزت‌مند از ایرانیان ارائه کرد تا دوست و دشمن بدانند که این ملت، ایستاده بر بلندای فرهنگ و تمدنش و پشتگرم به ارزش‌های دینی و انسانی‌اش، با همه تنوع قومی و سلیقه‌ای، یکصدا پاسدار هویت خود و نگهبان حقیقت، استقلال و راستی است.

این هفته را که یادآور رشادت‌ها و مجاهدت‌های هشت ساله است گرامی می‌دارم، به روح شهیدان و رفتگان آن حماسه درود فرستاده و برای همه جانبازان و رزمندگانی که در میان ما هستند آرزوی سلامت و طول عمر دارم که این کشور همچنان از دمِ گرم آنان نیرو می‌گیرد و به پیش می‌رود.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا