زبان دراز هفته نامه آيينه يزد

اواخر سال98 بود که ملت داد توام با التماس سر دادند باباجان، آقایان، مدیران کرونا کرونا آمده است نمی‌دانیم چیست ولی می‌گویند خطرناکه! ریزمیزه ولی چندتا چندتا چند آدم را می‌برد و می‌خورد! اما سیاستمداران و بزرگان کلا نپذیرفتند. من‌جمله مدیران صدا و سیما و اهل تبلیغ و رسانه یکصدا می‌گفتند کو؟ خیالاتی شدید!! چندبار بگوییم شب، شام را سبک بخورید قبل از خواب هم رسانه‌های بیگانه گوش نکنید توهمات آنهاست!!

صدا و سیما هم با نشان دادن تصویر گل و بلبل و حماسه حضور مکرر چندتا کارشناس با عنوان دکتر و پروفسور آورد تا با دلایل قوی علمی براساس منابع معتبر جهانی ثابت کنند نه کسی مرده و نه کرونا کسی را برده! لولو و هیولا در قصه‌هاست سپس اعلامیه دادند که این چندتا که مردند و یا اعلام می‌کنند کرونا گرفته‌اند عوامل «سیا» و «موساد» هستند که پیاز داغ سرفه و عطسه و تنگی‌نفس را زیاد کرده‌اند حتی ابوالاطبا حکیم‌باشی دیپلمات قاطعانه گفت: ویروس کرونا همان آنفولانزای غربزده است که بزرگنمایی رسانه‌ای شده!!

دوسال بعد همه آنها که منکر کرونا بودند دست در دست هم همصدا می‌گویند: ملت عزیز! کرونا را جدی بگیرید واکسن می‌خریم زورکی تزریقتان می‌کنیم بترسید! خطرناکه ملت… ولی ملت خارج شده از صحنه، بی‌خیال می‌‌گویند کرونا دیگه چیه؟ دیگه چه نقشه‌ای در سر دارید؟ اگر کرونا بود چرا خودتان را نمی‌گیرد و نمی‌برد؟

عجب همدلی و قبول داشتن حرف یکدیگر کجای جهان سراغ دارید؟ اگر دارید به آدرس زبان‌دراز بفرستید جایزه‌اش با هماهنگی و همکاری سلطان‌الآیینه دو دوز واکسن با تزریق رایگان به شرط رسیدن نوبتتان در محل مربوطه تعیین شده است. خدمات بعد از انتصاب…

زبان‌دراز

  • نویسنده : زبان دراز
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا