شرکت گاز استان یزد در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ شرکت‌های تابعه ملی گاز ایران با عملکرد درخشان خود موفق به کسب وضعیت خوب در بخش شاخص‌های عمومی و اختصاصی شد.

به گزارش یزدفرداعلی اکبر میدانشاهی گفت: در راستای مدل سازمان اداری و استخدامی کشور، مدل ارزیابی عملکرد شرکت‌های تابعه ملی گاز ایران توسط مدیریت مهندسی ساختار تهیه و تدوین و مقرر شده هر ساله بر مبنای این مدل شرکت‌های تابعه مورد ارزیابی قرار گیرند.

وی افزود: شرکت گاز استان یزد در ارزیابی مربوط به سال گذشته در بخش شاخص‌های عمومی در وضعیت عالی، در بخش شاخص‌های اختصاصی در وضعیت خوب و در مجموع در رتبه دوم قرار گرفت.

میدانشاهی افزود: با توجه به اینکه مدل ارزیابی عملکرد شرکت‌های تابعه بر مبنای هفت محور شامل ۶ محور عمومی و یک محور اختصاصی و به صورت ویژه توسعه زیرساخت‌های شرکت ملی گاز ایران تهیه شده است، بنابراین با بهره گیری از متخصصان و خرد جمعی و تنظیم و اجرای برنامه‌ای مشخص و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی، به تمامی حوزه‌های مذکور پرداخته و نسبت به تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف اقدام می‌کنیم.

میدانشاهی، پرهیز از موازی کاری ها، صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه‌های سازمان را از جمله نتایج و اثرات ارزیابی و اقدامات صورت پذیرفته در این زمینه عنوان کرد که مسلماً با شناسایی آن‌ها شرکت با حرکتی سریع‌تر به سمت تعالی حرکت خواهد کرد.

گفتنی است شرکت گاز استان یزد در ارزیابی صورت پذیرفته در محور‌های شفافیت و مدیرمالی، توسعه دولت الکترونیک و ارتقای سلامت اداری و حقوق شهروندی وضعیت عالی و در محور‌های ایمنی، بهداشت و محیط زیست، مدیریت توسعه منابع انسانی و استقرار نظام‌های مدیریتی وضعیت خوب را کسب کرد.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا